12 Mart 2011 Cumartesi

Ve şimdi, sadece uzaktan izleyebilirsin.

Yeni taşındığım evde bazı sorunlar var. Üst komşum Filiz ve canavarları çok sesli korosu uyuyamama, sabahları tam ben çıkacakken silinen merdivenler düşmeme, radyomu kapattığımdaki sessizlik - Filiz, Ayberk, Mert üçlüsü de susmuşsa- korkmama sebep oluyor. Bana artık görüşmeyelim dediği günden beri, mükemmel değildi zaten hayatım. Her neyse. Bana en çok Twitter'daki mutluyum twitleri, Facebook'ta sevgilisiyle yayınladığı fotoğrafları koyuyor. Niye silmiyorum onu bilmiyorum. HMYM'ın bir bölümünde de geçmişti bu muhabbet, kullanmadığı ve bir daha kullanması muhtemel olmayan telefon numaralarını silmekte direnen karekterler vardı.- Diziyi de çok severim bu arada.- Neyse, ben de onlar gibiyim. Bir daha asla kullanmayacağım bir numarayı silemiyorum, ya hani olur da...

Duştayken suyu fazla açmıyorum, ses çıkartmasın diye. Zira telefon, kapı zili duyulmuyor suyun sesinden. Hani olur da...
Taşınmama rağmen gittiğim marketi değiştirmedim, dönüşte uğradığım kitapçıyı. Hani olur da...
Hani olur da arar, hani olur da karşılaşırız, hani olur da özler diye ben hiçbir şeyimi değiştirmedim. Belki sadece uzaktan izler diye mutlu ediyorum kendimi. Ben bazen çok saçmalıyorum, engel olamıyorum.

Bu arada Ataberk iyi de, Mert nasıl bir çocuktur? Tanrım yardım et.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder